Zailarn....4~eva

Zailarn....4~eva

Friday, 18 May 2012

Selepas ber-status "isteri" anda akan dapat pula status yang baru.. ^^

Assalamualaikum... Syukur kepada Allah s.w.t. dengan izinnya kehidupan hambaMu ini sentiasa di lindungi.

Walaupun kadang2 ada kedukaan datang menghampiri.. manusia itu perlu redha.. ^^ xkan ada, hidup kita hari2 bahagiakan? pasti ada saat n waktu nya kita terasa akan dugaan dari-Nya..
Dan tiada tempat lagi untuk d luahkan.. hik2.. itu kadang2 pentingnya sahabat.. tempat kita nk bercerita kan? tp xkn org nk dgr cerita kita ja kan?? silap2 bosan dia.. hik2.. xpe lah.. apa pun moga sahabat2 ku dirahmati n d lindungi setiap perjalanan hidup mereka..

Sekarang tempat nk luah perasaan.. ada 1 tempat je.. FACEBOOK! haha!! tp kadang2 org xfaham.. status yg d tulis 2 sebenarnya utk diri sendiri.. bukan nk tunjuk hebat ke hape...

Bukan bermaksud status aku 2 nk cakap seseorang 2 jahat ke ape ke.. xde.. tp ada org salah anggap.. hik2.. xpe lah.. org bukan tahu kadaan kita pun.. maafkan je lah dia..
Padahal pada masa 2.. aku tengah stress.. n aku nk bangunkan diri aku sendiri.. kadang2 sesuatu perkataan 2 dapat beri aku semngat untuk aku tahu.. aku hamba Allah yg sentiasa akan d uji n aku patut terima segala yg tertulis! :)

Tapi skrg aku dah oke.. dah bole terima semuanya dgn tenang... ^^

Dan lebih membuatkan aku kuat sekuat harimau (iklan sket) hik2.. sekarang aku dah pun punya status yang baru... iaitu IBU ^^

Hari nih g Klinik.. Doktor sahkan dah 9minggu.. Mudah2an semuanya berjalan lancar sampai la baby lahir.. tp doc pun bagitahu.. masih baru nih macam2 benda boleh jadi.. Ye... aku percaya.. sebab salah seorang kawan aku yg usia kandungannya sama dengan aku dah keguguran baru2 nih.. Moga Allah berikan dia kekuatan utk menerima semua itu.. Dan moga kandungan aku nih selamat hendak-Nya...