Zailarn....4~eva

Zailarn....4~eva

Friday, 16 September 2011

Tak kan kekal LAMA

bg aku kalau dlm sesuatu hubungan kita sllu mngungkit kejahatan pasangan.. hubungan itu xkan kekal lama..
kalau dah bnci @ xsuka.. buang saja.. xperlu nak menonjol kejahatan org pun... apa yang kau dapat pun?
puas dapat kenakan org?? @ nak balas dendam??

Baguslah kalau ada sifat macam 2.. bak kata org... kalau org dah xsuka.. kita buat baik pun jadi jahat.. jadi buat apa kita nk pedulikan org macam 2 kan?? menghampakan... baik blah je..

mikir kan keluarga xsampai hati..
tp smpai bila?? kalau dia pun xbole trima kita seadanya lagi?? Xguna dah bnda2 lain.. dr hidup kita terus2an makan hati dgn perkataan dia,. ada lebih baik dia tidak wjud dalam dunia n hidup kita lgi...
dah 50-50....

No comments:

Post a Comment