Zailarn....4~eva

Zailarn....4~eva

Wednesday, 21 September 2011

Hilang pertimbangan didalam kotak pemikiran.

Aku dah mampu berfikir...
aduhhh.. cam ne nih...
adakah ini yang d katakan diluah mati mak di telan mati bapak??

tolongggggg lah...

1. terlalu menjaga kebajikan.
2. mengambil tahu hal ehwal semasa.
3. memberi tak minta d balas.

Friday, 16 September 2011

Tak kan kekal LAMA

bg aku kalau dlm sesuatu hubungan kita sllu mngungkit kejahatan pasangan.. hubungan itu xkan kekal lama..
kalau dah bnci @ xsuka.. buang saja.. xperlu nak menonjol kejahatan org pun... apa yang kau dapat pun?
puas dapat kenakan org?? @ nak balas dendam??

Baguslah kalau ada sifat macam 2.. bak kata org... kalau org dah xsuka.. kita buat baik pun jadi jahat.. jadi buat apa kita nk pedulikan org macam 2 kan?? menghampakan... baik blah je..

mikir kan keluarga xsampai hati..
tp smpai bila?? kalau dia pun xbole trima kita seadanya lagi?? Xguna dah bnda2 lain.. dr hidup kita terus2an makan hati dgn perkataan dia,. ada lebih baik dia tidak wjud dalam dunia n hidup kita lgi...
dah 50-50....

Monday, 12 September 2011

Cinta ku hanya satu... :)

Allah kurniakan aku rasa cinta setelah sekian lama ia hilang.. :)
walaupun bahagia mengenangkan cinta @ bahagia sementara bersama cinta.. aku tetap bersyukur kerana padaku masih ada rasa itu.. tidak kiralah orang yang di cintai masih bersama @ pun tidak..
asalkan rasa cinta itu tidak hilang dr hati dan jiwa sudah mencukupi..

Alhamdulillah... :)

Walauapa pun terjadi.. haruslah bersyukur...
kewujudan ku bersyukur..
pemergiaan juga aku bersyukur..
sbb itu lumrah dalam sesuatu kehidupan... :)

janji ROCK!!! bebeh.. yeeearrrrkkhhhh.... back to normal!!!!!

Saturday, 3 September 2011

Mimpi indah yang sempurna...~~~ weee

smlm aku mimpi indah gile.. hahah.. dgn mr.zai aku.. kikiki...
tah mcm mn leh smpai mimpi.. mungkin sbb sambil baring 2 dok mesej kot sambil tgk pix.. alih2 tertido..
nah.. hahahha.. termimpi la pulak kan...

mimpi kitorg masuk rumah baru.. pieewittt.. mr.zai beli rumah besar tersergam indah g tu...
lebih kurang cam ni lah rumah kami 2.. hehehehe... ehem2.. baru kawen la katakan.. suami beli rumah.. kah3... lawak siot mimpi 2... tp best.. hihihihi..

romantik 2 jgn tanya lah.. kikikiki
rasa tenang bila bersama2 kan... (dalam mimpi le) nih kire cite perasaan masa dlm mimpi 2.. hahahah...
bahagia xhingat lah time 2... ssh @ senang dia ada bersama2.... pieewiiitttt....


syyyyooookkkknyeee.... hehehhe.. tp mimpi je... ada ka kat alam realiti?? wallahualam..... :)

2 sume keje Allah kan.. kalau terjadi d dlm kehidupan sebenar biarlah hingga ke akhir hayat cinta itu tersimpul rapi :p
cam simpul kasih plak.. hahahah...