Zailarn....4~eva

Zailarn....4~eva

Monday, 15 August 2011

Ter"trauma" seketika

huh!!.. suasana di sebuah pasar raya di sungai petani....
ketika berjalan keseorangan, lalu di tegur oleh beberapa orang lelaki...

>>




>>




>>>

begini dialognya.... >>>>>>

Lelaki : hai, sorg ke? (sambil senyum tenuk)
Aku    : (hanya diam n trus berjalan)
Lelaki : amboiii sombong nye dia... (sambil ikut langkah ku)
Aku    : (masih buat derk tanpa menoleh kearah beliau)
Lelaki : hoi!! hang pikiaq hang lawa sangat ka? (sambil menghalang langkahku)
Aku    : (peluh memercik) -nak tau pasai apa?? sbb takut la ngek.. hahha.. -
Lelaki : awat sombong sgt?
Aku    : saya nk cepat. suami saya tengah tunggu
Lelaki : haram. aku igt ank dara.. baru nk try (sambil melangkah pergi)
Aku    : kakakakkakaka (ketawa puas hati)

>>




>>>








>>>.





adoiii... cam nih ke zaman skrg lelaki nk ngorat pompan???

mau pompan takut nk dekat dgn laki... :pengsan

No comments:

Post a Comment