Zailarn....4~eva

Zailarn....4~eva

Thursday, 25 August 2011

Kenapa perlu ada??

Ya.. kenapa eyh? kenapa perlu ada org macam nih?
geraaammm je tgk.. hurmm...

mmg dari dulu aku xsuka gurl @ boy yg sombong dgn spesis yg sama dgn dorg..
aku pelik kenapa ada org macam nih..

aku selalu kena.. bila kita senyum d buat derk (utk gurl la nih) bila laki senyum...
amboii.. xde gigi pun dia sangup senyum balik...

macam 2 gak laku pn.. ade jugak pangai buruk cenggini!! pelik2..
sesama lelaki dorg buat2 sombong.. buat muka bengis.. apa dapat bhai?? please la bhai.. org tgur kita cara baik.. apa salah d balas baik juga?? sombong kenapa??
tp kalau gurl .. xperlu pn gurl 2 tegur dia.. kelam kabut je nk buat muka gedik siOt tgh2 org ramai...
eeeiiiuuuu... menggelikan.. ade jugak eyh org cam nni?? igt hensem kot?? aduyaiii...
konon muka 2 dah hbis suci murni, jernih, hensem, lembut dan yg sama waktu dgn nya..
aduhhh.. napa la ada org cam nh?? aku benci lorrh tgk org macam nih!!!!


hishhh.. aku geram sbb aku sllu terkena.. selalunya pompan la.. selisih bahu da nih.. kadang2 ade yg bertmbung pun boleh buat derk lagi?? aduhh.. ke muka aku nih yg garang?? senyum pun org nmpk macam xsenyum?(tp aku tgk cermin oke je bile senyum..siap nmpk gigi lagi.. ) hish..

jgn kata pompan le kan.. laki pun ye.. hisssh... aku makin benci la dgn org sombong2 xbertempat nih.. xrugi pun kita senyum sesama kita.. kn itu sedekah.. n apa salah jawab teguran org dgn baik?? salah ke? ce cite.. lain la kalau laki tegur pompan yg macam aku kena hari 2.. itu kes mngorat terlampau.. aku pun takut..
ni tidak.. laki sama laki.. pompan same pompan.. xde maksiat kot aku rasa..
apa salah nye layan org sebaik mungkin? asenye org yg baru cuba menegur kita 2 xde apa2 salah @ dosa dgn kita pn..
so atas sebab apa kita menghukum beliau?? xpatut lah.. hurmm.. pelik2.. sungguh pelik manusia akhir zaman nih..

kepada org2 yg sllu bersikap sombong macam nih.. xkira la seorg perempuan yg selalu sombong n kedekut senyum n teguran dgn org yg sekaum sejantina dgnnya itu.. tolonglah.. jgn macam 2.. kenapa sesama perempuan korang kedekut? tp dgn lelaki korg baik sgt?? nk test market jugak? nk tahu korang cun ke x? kalau laki 2 senyum blik kire dia terpikat kat korg dgn kecntikan korg? owh pelisssla.. kalau ade org yg menilai macam 2..
laki pun sama.. ingat2 lah.. tolong beringat lah yer.. kenapa sesama jantina korg nk sombong? kalau pompan suka wat cam 2. xkan laki pn sama? aduh.. bila sesama jantina.. laki dgn laki.. korg sombong..muka bengis.. kenapa? org 2 penah tikam korg ke? penah ggu kuarga korang? @ ragut beg tgn mak, kak @ adk pompan korang? ubah la sikap 2.. sbb benda 2 merugikan kita balik.. xreti ke nk berkawan? kalau pompan xreti berkawan xpe lagi.. nih laki.. yg nk kawan dgn pompan je.. nape?? kalau hidup xde pompan nafas terhenti ke?xkan? kadang2 sian tgk org berusaha beramah mesra nk berkawan.. lebihkn kenalan.. ala, sesama islam.. lain la bnda 2 mendatang kn maksiat.. mmg ptt d jauhkn.. nih kalau mngikat persaudaraan sesama islam apa lah salahnye ye?? yg maksiat pulak seronok.. ye lah.. tgk pompan lak d senyum nye.. wat muka suci.. aii.. aku rasa nk letak je cap saiz 7 nih kat muka.. haaaa... hangin je tgk..

tp siyes la ckp kn.. mmg xsuka org macam nih.. mudah2an dorg berubah.. sebab bnda nih antara kita dgn org yg ada d sekeliling kita.. bukan kita bersama 1,2 individu saja.. :)

No comments:

Post a Comment