Zailarn....4~eva

Zailarn....4~eva

Saturday, 26 March 2011

hope you're happy

Saat yg gua xsabar2 sgt!!!

- punya la gua xcited nk tgk kek yg gua tempah 2 kn.. siap inbox kat FB abg naz " kalau dah siap send pict kat inbox tau"

- tp abg naz xbls..(keje mungkin)
- gua xpuas hati lg nih.. hak2.. xcited la katakan... gua Inbox kat k.ros lak..
- pehtu kak ros kata.. tgh baked.. perh.. xsabar den nk tgk.. mesti cntik.. hik2..

- Petang, mesej masuk kat HP gua.. tgk, abg naz mesej.. "gambar kek dah send kat FB" wah.. trus aku buka FB.. nk tgk.. wahaha.. seperti yg gua angan2kan.. perh.. mmg cantik... lu org nk tgk?? meh gua tunjuk kasi lu org tgk yer???

pandai betul k.ros design kek nih :D
- Hihi.. lepas 2 dalam kul 9.16minit(jam HP aku le) HP aku bunyik lagi..
- Abg Naz call.. huahuahua.. abg naz cakap.. kek dah selamat smpai...
- Aku pun call la My Bff nih Cik Ekah.. :D
tapiiii..... yg aku rasa.. malas nk cakap lelama dgn ekah kan.. hurm...

(aku xsuka betul dengar dia batuk2!!!)
- So xnk berlama2 d talian.. dan biar lah Cik Ekah menikmati kek tersebut... aku pun matikan talian... hik2..
- aku cuma nk buat org yg selalu buat aku gembira 2 gembira.. itu je.. errr (sedih lak..)

err.. tp kn.. nih sebenarnya.. 1st time aku order kek macam nih.. haha.. sebelum nih xpenah aku buat pun.. keh2.. nk mkn kek.. g je kedai kek.. beli... hak3~~
Happy Birthday Ngah, yg ke 42.. errrr
~~ salam ~~

1 comment:

  1. tempah kt mana ni pio...aku nk tempah gak...
    nk wat kek kawen...hihihihi

    ReplyDelete