Zailarn....4~eva

Zailarn....4~eva

Friday, 25 March 2011

Happy Birthday!!!

Assaaalamuuuaaalaikkkkummmmmm :D

muahahahhaha.. Today my Bff besedey.. hak2.. doii aku nk menaip pn nk tergelak.. sbb idea merapu tetiba datang tgh2 malam nih.. lom kul 1 nih.. so lom pagi lg.. hak2.. tp kang bila dah siap mngarang.. mesti dah kul 1.. sbb skrg dok naip pun dah kul 12.57.. hak3..

* hari nih besdey My Bff!!! Happy bufdey 2 yu Ngah a.k.a Cik Ekah... 
* Selamat hari tua untuk anda.. errr.. 42 beb!! tua dah lu... wahhhahha << statement nih comfirm aku kena marah.. hak2.. sbb Cik Ekah nih sungguh xsuka bergelar "tua"

* 25 march <<--- Tarikh yg xpenah aku lupa... :) (sejak aku kenal Ms. Ekah nih ler..Sebelum aku kenal dia aku xpenah amik tahu pun tarikh2 lahir org melainkn ahli2 keluarga aku.. hak2)
* Tahunnya... (sebenarnya sama tua ja dgn aku.. lahir pada tahun yang sama... bulan je beza.. )

* Tp oleh kerana bulan Cik Ekah lahir adalah March!! 
   dan bulan aku d Lahirkan adalah December... maka..... dgn itu.... istiharkan... AKU LEBIH MUDA 9BULAN!!! err.. 9 bulan??? uih.. bru hari nih aku kira.. maknanya.. mak lahirkan ekah mama aku br nk start pregnant kat aku lah nih?? err.. (boleh ke macam 2??) wahahahhaha

* Walauapapun Cik Ekah... gua lg muda dr lu tau?? xleh ubah... hak2.. 
* Hari nih genap lu 24 Tahun... gua masih 23tahun 3bulan 8hari... muahahaha...

p/s : lu tunggu ja hadiah tau.. gua dah order kasi lu.. nnt kawan gua g antar terusssss kat lu.. keh2..

HAPPY BIRTHDAY TO YOU MY BFF :)
ngah, aku doakan moga Allah lindungi dan berkati ko dan hubungan kita Dunia dan AkhiratNya...

Semoga Allah panjangkn umur Sahabat baikku ini, permudahkan segala urusannya, murahkan rezki buatnya,tenang dan lapangkan hati dan pemikirannya, bahagiakan dia di Dunia dan AkhiratNya, 
sihatkan tubuh badannya, Ameen.....


hohoho.. ce tgk muka dia?? lembut je kn?? nih wat gua suka.. tenang :)
err tp gua xsongsang tau.. gua masih pecinta LELAKI... muahahhah... love you ngah.. err.. zassss

1 comment: